برای سلامتی تان این تنقلات را بخورید !

مجموعه: سلامت تعداد بازدید: 29

این تنقلات مفید همچنین سرشار از فیبرهای غذایی هستند که به پاکسازی و محافظت از سیتم گوارشی کمک می کنند. عملکرد آنها همچنین در حفظ چربی خوب خون و کاهش کلسترول نیز مؤثر است

تنقلاتی برای سلامتی
خشکبار جز بهترین تنقلاتی است که باید در برنامه غذایی روزانه گنجانده شود.
یک مشت گردو، بادام، پسته یا فندق بسیاری از ریزمغذی های مورد نیاز بدن را تامین می کند. گرچه دو سوم حجم این میوه های خشک از چربی تشکیل شده است اما اسیدهای چرب امگا ۳، ۶ و ۹ آنها در عملکرد مطلوب قلب مؤثر است. البته باید به میزان نمک یا دیگر افزودنی های برخی آجیل ها توجه داشت. همچنین مقدار توصیه شده حدود ۲۰ گرم در روز است.

این تنقلات مفید همچنین سرشار از فیبرهای غذایی هستند که به پاکسازی و محافظت از سیتم گوارشی کمک می کنند. عملکرد آنها همچنین در حفظ چربی خوب خون و کاهش کلسترول نیز مؤثر است.

مقدار زیاد ویتامین های A، B و E همچنین مواد معدنی و عناصری مانند منیزیوم، منگنز، آهن، مس، روی، پتاسیم، کلسیم و فسفر موجب شده تا خوراکی هایی عالی ضد خستگی و استرس، حفظ جوانی و محافظ پوست باشند. همه این خواص به عملکرد مطلوب سیستم عصبی، ایمنی، تنظیم هورمون ها و فشار خون کمک می کند.

قدس آنلاین

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “برای سلامتی تان این تنقلات را بخورید !”

Code Center